piątek, 23 grudnia 2016

All i want for Christmas-coś świątecznego.

Od listopada,zaczął się okres w centrach handlowych,markietach i małych sklepikach,na asortyment świąteczny,który wypełniał wszystkie możliwe półki oraz miejsca.Gdzie wchodziłaś,leciały piosenki świąteczne,te najpopularniejsze,które znają,można powiedzieć wszyscy.Nikt w listopadzie nie przejmował się,co kupić ukochanej osobie na święta,co ugotować,czy też upiec na tak ważne święto wśród polskiej ludności.Jedyne co to małe dzieci,pisały listy do świętego Mikołaja,co by chciały na święta.Można powiedzieć,że to uroczę.Niestety ja już wyrosłam z tego czynu,chociaż czasem myślami wracam do beztroskich dni,gdzie nie przejmowałam się prawie niczym,tylko tym,że uderzyłam kolegę w przedszkolu,albo nie podzieliłam się z nim kanapką.Im się jest starszym,tym problemy przybierają na sile.Nikt się o nie,nie prosi,ale rosną coraz bardziej w siłę.

Nadchodzą święta,znaczy jutro,już mamy Wigilię,gdzie przy wielkim stole,przy pysznych posiłkach zasiądzie,można powiedzieć,cała rodzina.Każdy czeka na ten dzień od 1 grudnia.Wczoraj miałam,wigilię klasową i powiem wam,że lepiej nie mogłam jej sobie wyobrazić.Świetnie się bawiliśmy,prezenty były wspaniałe(jak będziecie chcieli,to będę mogła pokazać je w innym poście),jedzenie wyśmienite,szczególnie pierogi.Zrobiliśmy karaoke,a życzenia były dość oryginalne.

Jak wyglądały moje przygotowania do świąt?
Stwierdziłam,że w tym roku,ja będę piekła.Zrobiłam trzy ciasta,to dużo jak na mnie.Moje wyroby cukiernicze,jakimś cudem,smakuję innym.Upiekłam:runo leśne,czyli ciasto zielone,ze szpinakiem,sernik cytrynowy oraz rolada czekoladowa.Jutro okażę się,czy komuś zasmakuje moje wyroby.Prezenty kupiłam dwa tygodnie wcześniej,dla najważniejszych ludzi w moim życiu.Sprzątanie?Z tym to zawsze mam problem,ale spokojnie chce wam powiedzieć,że POSPRZĄTAŁAM i to nie z przymusu!Oczywiście przy tym dużo śpiewałam,że aż zapominałam co robię.

Teraz przejdźmy do was.Życzę wam zdrowych,wesołych świąt.Żebyście wszystko zjedli na wigilijnym stole.Życzę wam również,aby wasze blogi,były tak wspaniałe,jak są. Abyście więcej do mnie zaglądali,nie tylko z przymusu,albo za komentarz czy obserwację. Życzę wam,aby te święta były magiczne i niezapomniane.Aby zapach cynamonu rozchodził się po całym domu.Nie życzę wam śniegu,ponieważ prognoza pogody,zapowiada,że długo nie spadnie. Wesołych świąt!

Mam nadzieje,że podobał wam się post.Dodam teraz swoje niefotogeniczne ja! A u was jak idą przygotowania do świąt?


2 komentarze:

  1. Moję przygotowania do świąt się już tak na prawdę skończyły.
    Oprócz choinki ubieramy ją z tatą w wigilie rano to już chyba taka nasza rodzinna tradycja :)
    Wesołych świąt. Ps cudowny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również często śpiewam sprzątając :p od razu wszystko idzie sprawniej hehe

    OdpowiedzUsuń