sobota, 11 lutego 2017

Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji-Charlotte Cho

Jestem fanką azjatyckich krajów.Chcę wszystkiego dowiedzieć się o ich kulturze,pielęgnacji,po prostu wszystko,co wpadnie mi w ręce.Książka przykuła moją uwagę w księgarni,ale długo się zastanawiałam,czy ją kupić,albo w ogóle przeczytać.Dowiedziałam się,że moja koleżanka posiada tą książkę,więc pożyczyłam ją od niej i powiem wam,że się nie zawiodłam,a nawet mi się podobała.

Opis książki:
W Europie o skórze mówi się głównie w kontekście problemów: zmarszczek i niedoskonałości cery, które trzeba tuszować grubymi warstwami makijażu. Koreanki od dawna wiedzą, że takie podejście prowadzi donikąd. Ich niezwykła metoda kompleksowej pielęgnacji gwarantuje rewelacyjne efekty.Charlotte Cho na własnym przykładzie obala mit, że idealna cera Koreanek to efekt dobrych genów i udowadnia, że wszystko zależy od właściwej pielęgnacji. W książce przedstawia kilka prostych, ale niezastąpionych sposobów, by raz na zawsze pożegnać się z niedoskonałościami i zachwycić wszystkich promienną, nieskazitelną cerą.
Zapomnij o starzejących się z godnością Francuzkach i osiągnij koreańską perfekcję.
Oczyszczaj, złuszczaj, nawilżaj, regeneruj i lśnij!

Na początku książki mi się dłużyło,ponieważ niektóre słowa się pojawiały zbyt często,albo nie wiedziałaś w połowie o czym czytasz,ale na szczęście wszystko było wytłumaczone,co nie odejmuje nic książce.

Książka jest uroczo wydana,jak to przystało na koreanki,autorka  z pochodzenia jest Koreanką urodzoną w USA w Kalifornii.Bardzo mi się podoba okładka książki,która jest różowa,no można powiedzieć,że to pudrowy róż.W książce pojawiają się obrazki,które są dość przezabawnie narysowane.

Czyta się ją bardzo przyjemnie,z powodu prostego języka.Autorka sprawia wrażenie,jakby nie rozmawiała z czytelnikiem,a z koleżanką,której zdradza tajemnice,jak mieć nieskazitelną cerę.Opisuje nam w książce,wszystkie techniki,jak wyglądają niektóre miejsca,a nagle przechodzi do tradycji.Pod koniec książki opisuje potrawy,które powinniśmy spróbować i przyznam,że po tych opisach stałam się głodna!

Książka jest świetna i polecam każdej kobiecie,można wiele się nauczyć z opisów.Jestem bardzo zadowolona,że ją przeczytałam.

A wy co sądzicie o książce? Ktoś z was chce się za nią zabrać? Czy może ktoś już ją przeczytał? Piszcie mi w komentarzach!


23 komentarze:

  1. Uwielbiam rzeczy zwiazane z Azją :) Juz wiem co kupię przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio kupiłam tą książkę! Muszę zabrać się za czytanie ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuję się kulturą Wschodu więc jak tylko się na nią natknę to pewnie przeczytam :)

    http://blog-sniadaniowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o takiej książce aczkolwiek nie przepadam za taką tematyką. Twój blog jest świetny , bardzo ciekawe recenzje i ładny widok , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się co wybrać. Książkę o której zamieściłaś recenzję czy książkę "Pokaż swój styl". Wybrałam drugą opcję i żałuję. Wszystko co było w niej zawarte już znałam. Napewno dużo więcej bym się dowiedziała z Sekretów Koreantek.
    Ładny wpis.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pozytywnych rzeczy słyszałam na temat tej książki, teraz postake mi nic innego jak umieścić ją na swojej kliście ksiąze do zakupu! Pozdrawiam cieplutko ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić tę książkę, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam. Jednak 10 kroków pielęgnacyjnych dziennie mnie przeraża i na pewno nie miałabym na to czasu :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka bardzo fajna i mega przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą książkę! Parę ciekawych rzeczy w niej znalazłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja jedyna przygoda z Azją, to anime, jakoś kultura, Chin, Indii, czy Japonii nie interesuje mnie tak jak Japońskie rysownictwo. Azja jako kontynent jest naprawdę interesujący, nie tylko przez kulturę i obyczaje , ale ogólnie przez sam system rządowy.
    Książki niestety nie czytałem - nie mój gust :p
    Masz dojść prosty sposób pisania, (przyjemny i szybki w odbiorze) a do tego szczerą opinię, chodź zabrakło tu antonimów, no chyba że cała książka tak super mega Ci się podobała, że nawet nie masz na co narzekać xD
    Uważam, że książka był by odpowiednia dla każdej dziewczynki, która chciała by mieć tą koreańską cerę i urodę, jednak ja jestem chłopakiem xD tak więc ciężko mi powiedzieć "będę stosował/na pewno przeczytam " XP
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też ostatnio wciągnęła azjatycka pielęgnacja ;) Przejrzałam sobie co nieco o tej książce w internecie i masz rację - wygląda naprawdę uroczo ;)Fajnie, że są w niej też tamtejsze potrawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą książkę i czytam namiętnie zawsze kiedy potrzebuję motywacji do zajęcia się moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tej książce ale wpadła mój gust ;)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna książka, może się skuszę. Świetny post. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą książkę w domu, dostalam jak w prezecie, ale jeszcze nie zdarzyłam przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam mozliwości nigdzie kupić tej książki więc będę musiała szukać w internecie. Ale dużo dobrych opinii o niej słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta książka mnie prześladuje haha, muszę ją wreszcie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszędzie widzę tą książkę, może kiedyś się skuszę :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem miłośnikiem czytania j😖
    Ale... Kto wie, może przeczytam😂
    Www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią bym ją przeczytała i dowiedziała się czegoś nowego :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ją mam! W wolnej chwili mam zamiar przeczytać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tę książkę wiele razy i kusi aby ją kupić :). Być może na przyszłym większych zakupach ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jest na mojej wishliście, jak tylko skończę aktualne pozycje to się za nią zabieram :)

    OdpowiedzUsuń