sobota, 25 marca 2017

Marcowy Book Haul

W marcu,przybyło do mnie kilka książek,wiem,że na tych zdobyczach się to nie skończy,ponieważ do końca miesiąca,jeszcze kilka dni.Znając mnie,to,gdzie wejdę,tam znajdę okazję oraz egzemplarz must have.Taka moja natura,no ale przejdźmy do posta,gdzie pokaże wam,aż osiem książek i które mam zamiar niedługo przeczytać.Czy mi się to uda?To temat sprzeczny,ale trzymam kciuki!
 1.Nicholas Sparks- Na zakręcie.Wydawnictwo ALBATROS.
Książkę,dostałam od mojej kochanej przyjaciółki Dominiki!Co bardzo mnie tym gestem ucieszyła!To wydanie kieszonkowe,ale to nic,bo małe egzemplarze,mieszczą się do moich małych torebek,co jeszcze bardziej mnie uszczęśliwia.Jeśli chodzi o samego autora,to przyznam się bez bicia - przeczytałam mało jego książek - ale najbardziej jestem zachwycona Ostatnią Piosenką(bardzo bym chciała mieć ją na półce).Jestem ciekawa,jakie będą moje uczucia,do tej książki,ponieważ opis jest dość ciekawy.Mam nadzieję,że w przyszłym miesiącu w końcu,wezmę ją w swoje ręce i zacznę czytać!

2.Kiera Cass-Rywalki.Wydawnictwo JAGUAR.
 Przyznam się,to kolejny prezencik dla mnie od mojego taty.Wydanie książki,również kieszonkowe.Pierwszy raz,przeczytałam o tej książce,w recenzjach innych blogerów,pomyślałam,że może być fajna.Następnie przyjaciółka,przeczytała całą serię i męczyła mnie całymi dniami,a nawet nocami,że również mam ją przeczytać.Więc w końcu ją mam!Okładka jest cudna,zachwyca mnie swoim ślicznym wydaniem.Zobaczymy,jak to będzie z zawartością.

3.Haruki Murakami-Ślepa Wierzba i śpiąca królewna.Wydawnictwo MUZA.
 Kolejne wydanie kieszonkowe.Tą książkę,zakupiłam dokładnie wczoraj.Nie czytałam o niej nigdzie.Nawet się nie spotkałam z  recenzjami.Okładka jest prosta,ale za razem ładna,a nawet uspokajająca.Opis z tyłu,zbyt dużo nie zdradza - i bardzo dobrze!Wole,jak mnie zawartość zaskakuje,niż sam tył,zdradza co się wydarzy.Zakupiłam ją,za 4 zł-promocja w markecie,uwielbiam je!Lepiej mnie nie prowadzić do sklepów,gdzie są tanie egzemplarze.Jeszcze kolejnym plusem,dla czego ją kupiłam.Autor urodził się w Japonii!

4.Jojo Moyes-Zanim się pojawiłeś.Wydawnictwo Świat książki.
 Książka zakupiona,jako egzemplarz Fakt.Słyszałam dobre opinie o niej.Kolejnym argumentem,dlaczego zakupiłam,jest to,że w filmie gra Sam Claflin,wiem słaby argument.Nie oglądałam filmu,ponieważ,czekam,aż przeczytam książkę.Jestem ciekawa,czy w mojej sytuacji,też będzie dobra opinia.Na okładce jest Sam!Dobra,spokojnie,uspokój się,to tylko okładka.Przejdźmy do kolejnej książki.

5.Alyson Noel-Greckie Wakacje.Wydawnictwo Dolnośląskie.
Po raz pierwszy,spotkałam się z tą autorką,kiedy czytałam Ever (mieszane uczucia).Książka wydana niedawno,aż w zeszłym roku-jeśli chodzi o Polskę.Zawiera mało stron.Z opisu wychodzi,na to,że to typowa książka młodzieżowa.Mam trochę wymagań,co do niej.Mam nadzieje,że będzie dość wciągająca.

6.Suzanne Young-Plaga Samobójców.Wydawnictwo JK.
Jestem już w trakcie czytania.Na chwilę obecną,przyznam,że nie jestem zadowolona z niej,może z biegiem stron,moja opinia zmieni się.Zaczyna się dość depresyjnie,jak na mnie.Więcej na razie nie zdradzę,lecimy dalej!

7.Richard C. Morais-Podróż na sto stóp.Wydawnictwo Bellona.
Najpierw oglądnęłam film,w którym się zakochałam!To idealne połączenie miłości z kuchnią.To kulinarna podróż,między odmiennymi smakami - najpierw zapoznajemy się z smakami Indii,a następnie przeskakujemy do Francji.Jestem podekscytowana książką,zobaczymy,czy również się w niej zakocham,jak w filmie.

8.Christian Dior-Dior i ja.Wydawnictwo Dolnośląskie.
Interesuję się modą,więc tej książki,nie mogło zabraknąć na mojej półce.Dwa dni temu zaczęłam ją czytać i jest bardzo ciekawa.Wydanie w twardej okładce-ogólnie jest cudowne.Jestem zakochana w wyglądzie.Zdradzę wam,że niedługo,pojawi się recenzja!

A wy czytaliście,którąś ze książek?A może którąś chcielibyście mieć?Co zakupiliście ostatnio?Piszcie mi w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. widze kilka fajnych pozycji. :) KOnicznie musze przeczytać "Zanim się pojawiłes". Póki co oglądałam film i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm widzę że dużo jest fajnych książek, a przede wszystkim fajnie piszesz post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki, o niektórych z nich słyszałam i skuszę się na którąś z nich :)
    Pozdrawiam!

    http://nicolenicky01.blogspot.com/2017/03/egzamin-gimnazjalny-wyznacznikiem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuły ciekawe, mam nadzieję na recenzje. Niestety niczego nie czytałam a może szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka czytałam, kilka nie, kilka mnie zainteresowało :) Ja ostatnio kupiłam "Jeden dzień" i zabieram się do czytania jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden tytuł mnie zaciekawił, może przeczytam :D
    Pozdrawiam!
    https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić sobie książkę "Plaga samobójców". Od dawna za mną chodzi :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Rywalki" to jedna z moich ulubionych książek, a więc polecam ją z całego serducha! Zabierz się za nią jak najszybciej!

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Plaga samobójców" - intrygujący tytuł
    http://newsgames.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Rywalki" czytałam ;) W planach mam przeczytać "Zanim się pojawiłeś" oraz "Plagę samobójców" tylko muszę je znaleźć ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszalałaś z tymi książkami :D
    Żadnej z nich nie czytałam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie czytałam tych książek, ale uwielbiam powieści Nicholasa Sparksa!
    Widzę, że zaszalałaś z tymi zakupami :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za czytaniem ksiazek wole sobie ogladnac cos w tv :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny haul. Niestety nie czytałam żadnej z wymienionych książek.
    Mi w marcu udało mi się kupić moją wymarzoną książkę jaką jest Senna versus Prost.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam ,,Rywalki'' i polecam ją z całego serca <3 Lekko i przyjemnie się czyta. Sama również mam wydanie kieszonkowe, które dorwałam na promocji w Biedronce za ok. 10 zł.
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile książeczek :O ile czytania :) Ja czytałam " i wciąż ją kocham " , przepiękna i godna polecenia książka. Pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dużo:)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jedną część tych Rywalek. Bodajże "Elita" no i oczywiście mam drugą część Kuracji Samobójców, ale jeszcze jej nie czytałam, bo muszę najpierw kupić tą pierwszą, głupia ja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoeo tych książek. Ja wolę poradniki czytać. :)

    OdpowiedzUsuń