sobota, 27 maja 2017

#PrayforManchester

 "So one last time...I need to be the one who takes you home"

Dzisiaj poruszymy temat,który złamał mi serce,gdzie straciłam wiarę w pokój na świecie i tolerancję religijną.Chodzi to o zamach terrorystyczny w Manchesterze,który odbył się w poniedziałek 23 maja.Wstałam o 5 rano i spojrzałam na telefon.Miałam pełno powiadomień,wiele osób wysyłało mi zdjęcia i filmiki.Nie wiedziałam o co chodzi.Nagle weszłam na Twittera i zamarłam.Myślałam,że to jakiś żart.Moja przyjaciółka napisała do mnie"Atak terrorystyczny na koncercie twojej Ariany". Zaczęłam przeglądać zdjęcia i filmiki.Zaczęłam płakać... Jak można,to zrobić w miejscu gdzie ludzie przychodzą zobaczyć swoją idolkę,spełnić swoje marzenia.... ? Jak można się tego dopuścić.
Dostałam wiele zdjęć makabrycznych,ludzi we krwi,nie wstawię tutaj,ponieważ mam szacunek do ludzi i do osób,które zginęły.Powiem tak,nie dotknęła mnie ta sytuacja,ponieważ to było na koncercie mojego idola.Dotknęła mnie ta sytuacja,ponieważ to się stało,gdzie ludzie spełniają swoje marzenia,gdzie chodź przez moment mogą być szczęśliwi,posłuchać na żywo swojego idola.Zginęły tam młode osoby...Zginęła 8 letnia dziewczynka,a jej mama leży teraz w śpiączce i nawet nie wie,że jej córki już z nami nie ma.Nie ma przy nas dziewczyny,która dwa lata temu po raz pierwszy była na koncercie Ariany,poszła drugi raz i sama nie mogła wiedzieć,że tak się to stanie.Nikt nie mógł tego przewidzieć!Zginęła 32 letnia Kelly,która ochroniła swoją siostrzenicę przed eksplozją.To jest niesprawiedliwe!Wiele niewinnych dusz,zginęło... Najgorsze jest to,że osoby uznane za zaginione,już nie żyją.

Piękne jest to,że wiele gwiazd oddało hołd oraz od razu zareagowały na całą tą sytuację.Wiele z nich zaczęło wspierać Arianę,chodź ona sama od poniedziałku nie wchodziła na social media,aż do piątku.Nicki o Arianie " Jest moją siostrą,kocham ją". Następnie Miley Cyrus zadedykowała piosenkę Malibu,kiedy wystąpiła w finale The Voice",wszystkim ofiarom ataku,a także samej Arianie.Harry Styles na swoim koncercie uczcił minutą ciszy.Katty Perry w wywiadzie:"Fani Ari są moimi fanami,a moi fani są jej fanami.Wszyscy się kochamy".Na koncercie Shawna Mendesa pojawił się symbol ataku w intro.Powiedźcie mi,że nikt nie ma serca,że nikt nikogo nie wspiera.


Mama Ariany zrobiła coś pięknego.Zabrała fanów w momencie eksplozji za kulisy,aby byli bezpieczni.Piękne jest to,że moja idolka pokryje koszty za pogrzeby.Pomyślmy czasem ile szczęścia może nam dać drugi człowiek... To czemu zabijamy swoich braci i siostry,czemu niszczymy ich marzenia.My oddajemy szacunek,ludzie pochodzenia islamskiego,nie widzą tego i niszczą.Dążą do wojny.Nie powinno tak być. Najbardziej bolesne są memy stworzone po tym ataku.Czy śmieszy was śmierć ludzi?Co by było,kiedy ci co tworzą te memy,sami zginęli w takim ataku?Też by było dla nich śmieszne...Bolesne jest to,że komentarze i memy ukazują,jak niektórzy ludzie mają podejście do sprawy.Naśmiewają się ze śmierci... To nie jest na porządku dziennym,to nawet nie jest normalne.

Ariana ogłosiła,że powróci do Manchesteru,aby zorganizować koncert ku czci ofiar i ich rodzin,aby zebrać dla nich pieniądze.

Jak napisała Ariana: "Nie pozwolimy,aby nienawiść wygrała".Nie pozwolimy! Oddajmy ludziom szacunek,hołd,dajmy im minutę ciszy,bo oni na to zasługują.Jestem całym sercem z poszkodowanymi i ich rodzinami. Moje serce jest oddane dla tych osób.

Jednak ta walka się nie kończy w piątek doszło do ostrzelania autokaru z chrześcijanami.Zginęło co najmniej 35 osób... To staje się już codziennością.Nasz świat dąży do wojny.Czy oni nie mają serca tylko chcą zabijać?Przemyślmy to ...

"I can hear the sirens right outside our window....And I can hear the children crying while their mothers cry...
I'm praying for the people right outside our window....Hoping they find peace at night, just like you and me"


Piszcie w komentarzach co sądzicie o całej sytuacji,czy też was poruszyła?Nie tylko ta w Manchesterze,ale też w Egipcie.

7 komentarzy:

  1. Mimo, że nie jestem fanką Ariany, to też zrobiło mi się z tego powodu bardzo smutno. To już naprawdę okropne, że teraz będzie strach na koncerty chodzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanka Arianny ale to przykre,ze stalo sie cos takiego tym bardziej ze tez mam swoich idoli i na miejscu tych ludzi nie chcialabym sie znalezc w takiej sytuacji ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta informacja doprowadziła do łez. Zrobiło mi się przykro, tyle ludzi zginęło, tyle osób, które są fanami tej samej osoby co ja (uwielbiam Ari, jest ona moją motywacją i inspiracją). Sama miałam wybierać się na ten koncert, ale akurat wynikły pewne komplikacje. Ariana jest cudowną osobą, jestem z niej dumna, że się nie załamała, zapłaciła za pogrzeby wszystkich zmarłych, odwiedzała ludzi w szpitalu i zrobiła koncert z wieloma gwiazdami. Kiedy oglądałam Live z tego wydarzenia, słuchałam co osoby występujące tam mówią, płakałam kilkukrotnie. Nie rozumiem po co ludzie robią tak okropne rzeczy, niestety, w takich czasach żyjemy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką Ariany, ale mimo to nie potrafię pojąć ludzkiej nienawiści. Bardzo dobrze że poruszasz ten temat, to niesprawiedliwe. Dlaczego ktoś bez powodu zabiera drugiemu człowiekowi życie? To prawo islamu jest chore, nie oni na tym cierpią a my na tym cierpimy, cały świat na tym cierpi.. Nie potrafię tego pojąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że to przekracza wszelkie granice. Tak jak napisałaś, ludzie osiągają swoje marzenia, mają szanse posłuchać muzyki, która łączy ludzi z różnych krajów, kultur, ale jak widać uprzedzenia były silniejsze. Szkoda, że ludzie nie potrafią siebie nawzajem zaakceptować. I faktycznie, piękny gest ze strony Ariany co do pogrzebow!
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanką Ariany nie jestem, ale nie potrafię sobie wyobrazić tego poziomu nienawiści. Teraz ludzie w wielu krajach nie mogą chodzić spokojnie po ulicy, bo boją się, że coś im się stanie. Najgorsze jest to, że w ich wierze nie ma nic o zabijaniu. W najważniejszej księdze ich wiary jest napisane, że mają zrobić tak, aby jak najmniej ludzi wierzyło w innych bogów. Mogli po prostu przekonywać do swojej wiary, ale wybrali zabijanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mnie najbardziej przeraża? Że takie tragedie stają się codziennością. Codziennie takie coś się dzieje. Dlaczego? Dlaczego ludzie mają w sobie tyle nienawiści?

    OdpowiedzUsuń